Sitemap
-
Home
-
Aanmelden
-
Mijn inschrijvingen
-
Prijsvraag
-
programma-maker
-
qrcode
-
Ontwikkelprogramma
-
Trainers
-
Laatste kans
-
Inschrijving evenement bevestigd
-
Inschrijving evenement niet bevestigd
-
Inschrijving evenement reeds bevestigd
-
Programma
-
Netwerk PR, communicatie en werving
-
Activerende werkvormen
-
Stevig in je schoenen staan
-
Magister - Reportbuilder (gevorderden)
-
Magister – OSO
-
Magister - Eindejaar verwerking en nieuw schooljaar
-
Prezi
-
Prezi Expert - Samenwerken en digitaliseren
-
Computervaardigheden, Office 365 voor OP
-
Computervaardigheden, Office 365 voor OOP
-
Klassenmanagement volgens situationeel leidinggeven
-
U werkt te hard
-
Intervisiebijeenkomst anti-pestcoördinatoren
-
Meidenvenijn in het VO aanpakken en vóór zijn
-
Positieve groepsvorming: hoe creëer ik een veilige groep (klassenmanagement)?
-
Rekendidactiek en zwakke rekenaars
-
Omhoog dat cijfer! Examentraining (vreemde) talen - vmbo/havo/vwo
-
Omgaan met (over)assertieve ouders
-
Opbrengstgericht werken in de les
-
Magister - ELO, basis
-
Magister - Basistraining voor (nieuwe) OOP'ers
-
Magister - Inloopavond
-
Waardering en respect voor jezelf, je werk en de ander
-
Omhoog dat cijfer! Examentraining exacte vakken - vmbo
-
Examentraining Exact- en zaakvakken: Omhoog dat cijfer!
-
Omhoog dat cijfer! Examentraining zaakvakken - vmbo/havo/vwo
-
Schoolloket, basis
-
Schoolloket, vervolg/gevorderd
-
Schoolloket op maat
-
De puntjes op de i
-
Intervisiebijeenkomst MD-traject
-
Bij jezelf blijven in emotionele situaties: conflicten, rouw, pesten
-
Verbeter je toetsen
-
Excel, basis
-
Lastige ouders; hoe ga je ermee om?
-
Debatteren
-
Leerlingen zelfverantwoordelijk maken
-
Gestart als docent. En nu?
-
Actief leren en laten leren - deel 1
-
Lesgeven voor startende docenten en docenten in opleiding, terugkomdag
-
HR-training module 2: Arbeidsrecht
-
HR-training module 3: Verzuimmanagement
-
HR-training module 1: HR Algemeen
-
Mentale veerkracht, oefenlab, oplossingsgericht
-
Omgaan met stress
-
Inspiratie workshop Kahoot!
-
Scratch: programmeren met kinderen
-
G/MR
-
Pubers 2.0
-
H2O - Werkplekbegeleiders, basis
-
Excelleren in leren
-
Mindfulness in het onderwijs
-
Hoe ga je als school om met een acute crisissituatie?
-
Minder stress door beter time management
-
Brownpaper: Teamleider
-
Intervisie Schoolleiders
-
Startbijeenkomst Rekencoördinatoren
-
Zo zit dat met uw pensioen
-
CLIL, Refresher Course
-
Herkennen en omgaan met stoornissen in het autismespectrum
-
Meesterlijk lesgeven
-
Startbijeenkomst Taalcoördinatoren
-
Samenwerken in een team
-
Differentiëren in gamma- en bètalessen
-
Leergang Rekencoördinatoren 1+1=3
-
De mentor in gesprek met ouders
-
Goed gelezen, goed begrepen en goed opgeschreven
-
Differentiëren in taallessen
-
Aan de slag met 21'st century skills
-
Masterclass: Leren zichtbaar maken (John Hattie)
-
Korte lontjes, machogedrag en straatcultuur
-
Masterclass: Marzano research, focus op professie
-
Hoe omgaan met hoogbegaafde leerlingen?
-
Hoe omgaan met onderpresteerders?
-
Assertiviteit en grenzen stellen
-
Magister - Managementinformatie
-
Keuren elektrische apparaten (NEN 3140)
-
Haptonomie, zorg voor vitaliteit in je werk
-
Stevig in je schoenen staan - de verdieping
-
Persoonlijk leiderschap
-
Professionalisering mentoren
-
Leernetwerk Vertrouwenspersonen
-
Theatervaardigheden om leerlingen te boeien
-
Webinar: Leerdoelen en succescriteria (Robert Marzano)
-
Webinar: Hoe krijg ik betrokken leerlingen?
-
Webinar: De zichtbaar lerende leerling
-
Webinar: Wat maakt mij een excellente leraar?
-
Kiezen voor balans werk-privé: hoe doe je dat?
-
Omgaan met conflicten en lastige situaties
-
Omgaan met stress en werkdruk, voor OP
-
Grenzen stellen aan stress en werkdruk
-
Actief leren en laten leren - deel 2
-
Pedagogische en didactische vaardigheden voor OOP in de klas
-
Inspiratiesessie: Op herhaling bij Sandra Elzinga
-
Autonomie geven en differentiëren in de klas
-
Mindfulness in het onderwijs, vervolg
-
Yoga, basis
-
Als je leerling het (weer) niet begrijpt...
-
Leergang Taalcoördinatoren
-
Intervisie voor startende docenten
-
Praktische gesprekstechnieken
-
Algemeen HR voor teamleiders
-
Taiji en Qi gong: ontspanning- en gezondheidsoefeningen
-
iCalt 1 en 2
-
Magister - Reportbuilder (diverse onderdelen)
-
Magister - Controle cijferlijsten, PTA en cijferstructuren
-
Magister - Passend Onderwijs
-
Magister - Verzuimloket DUO
-
De rol van vakgroepvoorzitter
-
Intervisiebijeenkomst nieuwe docenten van Dunamare
-
Inloopmiddagen MijnDunamare
-
Kennismaken met MIJN DUNAMARE voor alle key users
-
Mutaties doen in MIJN DUNAMARE
-
Computer Essentials (ECDL)
-
Databases gebruiken (ECDL)
-
Digi-veiligheid (ECDL)
-
Online Essentials (ECDL)
-
Online samenwerken (ECDL)
-
Presentatie (ECDL)
-
Spreadsheets (ECDL)
-
Tekstverwerken (ECDL)
-
Typevaardigheid (ECDL)
-
Pubers - de verdieping
-
Leernetwerk Zorg & Welzijn vmbo
-
Magister - MasterPlan I
-
Magister - MasterPlan II
-
Magister - MasterPlan III
-
Magister - Masterplan in Magister (Dagrooster)
-
Leernetwerk Economie & Ondernemen vmbo/pro
-
HR-training voor teamleiders: Algemeen HR
-
HR-training voor teamleiders: Verzuimmanagement
-
HR-training voor teamleiders: Arbeidsrecht
-
G/MR, vervolg
-
Burgerschap?!
-
Onderzoekbegeleiding
-
Samen rekentoetsopgaven maken en bespreken
-
Dunamare Playground
-
Workshop Inruimen
-
Minder stress door beter time management - terugkomdag 2015-2016
-
Magister – Uitwisselen met OSO
-
H2O - Werkplekbegeleiders, verdieping
-
ICT-vaardigheden (Apple) - Het leerproces versterken met GarageBand (APL)
-
ICT-vaardigheden (Apple) - Leren op maat met iTunes U (APL)
-
ICT-vaardigheden (Apple) - Boeiende presentaties maken met Keynote (APL)
-
ICT-vaardigheden (Apple) - Inhoud publiceren met iBooks Author (APL)
-
ICT-vaardigheden (Apple) - Documenteren en reflecteren met iMovie (APL)
-
Hardlooptraining
-
Inruimingsoefening op locatie
-
Digitaal lesgeven met Nearpod
-
Magister - opleiding applicatiebeheer
-
Magister - ELO (update)
-
Bekostigingscontrole 2017
-
Schriftelijke taalverzorging
-
Capisci: Begroting, meerjarenplanning en rapportages
-
Terugkombijeenkomst; Hoe maak je leerlingen zelfverantwoordelijk voor hun eigen leerproces
-
Magister - Reportbuilder (basis)
-
Magister - ELO
-
Magister - Examens
-
Magister - Nieuwe functionaliteiten en uitwisseling
-
Arbeidsrecht voor directieleden en teamleiders
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten Nederlands vmbo/pro
-
Krijgskunde voor onderwijsmanagers — ‘Samoerai lessen voor leiders in het onderwijs’
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten Nederlands havo/vwo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten Frans havo/vwo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten Engels havo/vwo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten Duits havo/vwo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten klassieke talen
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten aardrijkskunde havo/vwo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten geschiedenis havo/vwo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten maatschappijleer/levensbeschouwing havo/vwo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten economie/management & organisatie havo/vwo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten natuurkunde havo/vwo
-
Examentraining moderne vreemde talen
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten scheikunde havo/vwo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten wiskunde havo/vwo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten biologie havo/vwo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten techniek havo/vwo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten informatica en ICT havo/vwo
-
De reflectieve leraar
-
Leergang ‘Collegiale consultatie’
-
Examentaaltraining bèta- en gammavakken havo/vwo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten kunstvakken/CKV/drama havo/vwo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten LO havo/vwo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten mediawijsheid havo/vwo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten Frans vmbo/pro
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten Engels vmbo/pro
-
Leernetwerk Duits vmbo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten aardrijkskunde vmbo/pro
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten geschiedenis vmbo/pro
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten maatschappijleer / levensbeschouwing vmbo en pro
-
Examentaaltraining praktijkvakken vmbo
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten economie, handel & administratie vmbo en pro
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten natuurkunde vmbo en pro
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten scheikunde vmbo en pro
-
Leernetwerk Wiskunde vmbo
-
Leernetwerk Biologie
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten techniek vmbo en pro
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten informatica en ICT vmbo en pro
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten technische vakken vmbo en pro
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten verzorgingsvakken vmbo en pro
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten groenvakken vmbo en pro
-
Examentaaltraining bèta- en gammavakken vmbo
-
Intervisiebijeenkomsten voor docenten kunstvakken/CKV/drama vmbo en pro
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten LO vmbo en pro
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten mediawijsheid vmbo en pro
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten rekenen vmbo en pro
-
Vaksectiebijeenkomst voor docenten rekenen havo/vwo
-
Intervisiebijeenkomsten voor directeuren en rectoren
-
Intervisiebijeenkomsten voor teamleiders
-
Werkoverleg psychologen en orthopedagogen alle schooltypen
-
Werkoverleg conciërges voor alle schooltypen
-
Leernetwerk Administratief medewerkers
-
Examentraining Nederlands havo/vwo
-
Werkoverleg zorgcoördinatoren alle schooltypen
-
Leernetwerk Applicatiebeheerders Magister
-
Werkoverleg stagecoördinatoren/oplis-medewerkers alle schooltypen
-
Werkoverleg ICT-medewerkers / systeembeheerders alle schooltypen
-
Vaksectiebijeenkomst vaksectievoorzitters havo/vwo
-
Vaksectiebijeenkomst vaksectievoorzitters vmbo en rpo
-
Vaksectiebijeenkomst Technisch Onderwijs Assistenten alle schooltypen
-
Werkoverleg trajectbegeleiders alle schooltypen
-
Examentraining Nederlands vmbo
-
Beheer en Implementatie kwaliteitvolgsysteem
-
Demo-bijeeenkomst kwaliteitvolgsysteem
-
Ondersteunende technologie (OT) bij dyslexie
-
BHV organisatie: van theorie naar praktijk
-
Aanstekelijk lesgeven - ‘zelfbewust en vol van je vak’
-
Training teamleiders voor re-integratie van werknemers met psychische klachten
-
Opzetten van dyslexiebeleid
-
Lezen van diagnostische rapporten van leerlingen met dyslexie
-
Begeleide intervisie voor docenten voortgezet onderwijs die dyslectische leerlingen begeleiden
-
Training dyslexiecoach
-
Het begeleiden van een docent in opleiding
-
Leidinggeven in een professionele cultuur
-
Sporten met autisten, handvatten voor lessen L.O.
-
Kwaliteitscholen
-
Talent aan zet
-
Omhoog dat cijfer! Examentraining talen - vmbo
-
Zwakke rekenaars vooruit helpen
-
Differentiëren, de verdieping
-
Introductiebijeenkomst Stercollecties: wat kan ik ermee en hoe begin ik?
-
Werken met een Stercollectie in de les: hoe pak je dat aan?
-
Introductiebijeenkomst Eindexamensite
-
Excel: startcursus voor docenten
-
Handig werken met het digiboard: werken met PowerPoint, tips & tricks
-
Bijeenkomst taal- en rekencoördinatoren
-
Voorlichting wet en regelgeving invoering vd referentieniveaus taal en rekenen – voor schoolleiders
-
Motiveren is te leren
-
Motivatie Binnenstebuiten: hoe motiveer je leerlingen?
-
Transitieplan
-
21st century skills - ICT
-
Hoofd BHV, basis
-
Nieuw onderwijsresultatenmodel voortgezet onderwijs
-
Lesgeven voor startende docenten
-
Effectief omgaan met ontwikkelings- en gedragsstoornissen in de klas
-
Cursus Mindfulness
-
Informatiebijeenkomst VO-content
-
Effectief en vitaal stemgeven en spreken
-
Het lezen van begrotingen
-
CumLaude
-
CumLaude voor gevorderden
-
Informatiebijeenkomst Cumlaude
-
Magister voor startende docenten en docenten in opleiding
-
Denkprocessen en passend onderwijs: hoe laat ik mijn leerlingen beter leren?
-
Leidinggeven aan stress en werkdruk
-
Motiveren, Differentiëren, Feedback geven; 3 manieren om beste uit je leerlingen en jezelf te halen
-
Talent aan zet. Ontwerp je les met MDF; 3 manieren om het beste uit je leerlingen en jezelf te halen
-
Hoe verkrijg ik de aandacht en houd ik die vast?
-
Effectief lesgeven, zelf praktisch aan de slag
-
Lezing: Effectief lesgeven, praktisch aan de slag!
-
EHBO van het Oranje Kruis, herhaling
-
Hoofd BHV, herhaling
-
Minder stress door meer regie eigen leven voor docenten - vervolgbijeenkomst op cursus 2014-2015
-
De docent als inspirator
-
Magister - Cijfers en cijferrapportages
-
CLIL, Basis
-
CLIL, Intermediate
-
Denkprocessen en Passend Onderwijs
-
Toets expert van het Cito
-
Het nieuwe onderwijsresultatenmodel van de Inspectie
-
Alle ballen in de lucht, Werk en privé in balans voor docenten
-
Alle ballen in de lucht, Werk en privé in balans voor OOP
-
Presenteren en debatteren, een stiekeme vorm van leren
-
Jongens aanpakken
-
De pit van pedagogisch vakmanschap
-
Omhoog dat cijfer!
-
ADHD in de klas
-
Een hoger rendement van je les door kennis uit hersenonderzoek
-
Spel in de klas
-
Brein in beweging
-
Prezi: presenteren, samenwerken en digitaliseren
-
Hoe ga ik om met verdeelde aandacht door de komst van digitale leermiddelen?
-
Sturing geven aan de organisatie op basis van managementinformatie
-
Mentale veerkracht: denken in mogelijkheden
-
Uit de urgentieverslaving
-
Omzeilen van je amygdala
-
De puberijsberg en de (startende) docent
-
Workshop omgaan met lastig of agressief gedrag voor docenten
-
Workshop omgaan met lastig of agressief gedrag voor OOP en directieleden
-
Oefenlabs mentale veerkracht
-
Oefenlab Mindfulness
-
Machineveiligheid
-
HGW (Handelingsgericht werken), basis
-
Contact maken met pubers
-
De Puberijsberg en een warme start
-
Didactisch gebruik van het SMART Board voor startende docenten en docenten in opleiding
-
Werken met beeldschermen
-
Differentiëren, op weg naar betekenisvol onderwijs!
-
Didactisch gebruik van het SMART Board
-
Leiding geven aan opbrengstgericht werken
-
Leiderschap; P&O tools
-
Basiscursus gezondheidsmanagement en verzuim
-
Dieptetraining ActivBoard en ActivInspire
-
Werken met ActivBoard en ActivInspire
-
Cursus vertrouwenspersonen
-
Stemgebruik voor startende docenten en docenten in opleiding
-
Pesten
-
Opbrengst Bewust Werken, op weg naar Excellente Leraren!
-
Opbrengstenoordeel voor docenten
-
DDIS voor teamleiders
-
Opbrengstenoordeel voor teamleiders
-
Knoppencursus Ipad
-
Basiscursus toetsen maken
-
Masterclass toetsen
-
Quayn
-
De Klas (weer) in de hand/NLP & Klassenmanagement - vmbo docenten
-
Toetsen en determineren
-
RTTI
-
Klassenmanagement - aandacht krijgen en vasthouden
-
Klassenmanagement - overwicht houden in de klas
-
Differentiëren, omgaan met verschillen in je klas voor de startende docent en docent in opleiding
-
Themabijeenkomsten
-
Gesprekstechnieken functionerings- en beoordelingsgesprekken
-
Een goed beoordelingsverslag schrijven
-
Minder stress door meer regie over eigen leven
-
De Klas (weer) in de hand/NLP & Klassenmanagement - docenten havo/vwo
-
Minder stress door meer regie over eigen leven
-
GMR Financiën
-
Starten met Office 365
-
Bedrijfshulpverlening (BHV), basis
-
Bedrijfshulpverlening (BHV), herhaling
-
EHBO bij pubers, basis
-
EHBO bij pubers, herhaling
-
Meer tijd in de klas – Flipping the classroom
-
Ontruimingsoefening
-
EHBO bij sportletsels, herhaling
-
EHBO bij sportletsels, basis
-
ActivInspire voor startende docenten en docenten in opleiding
-
Leren reanimeren
-
E-training toetsconstructie van kennistoetsen
-
e-training GIS
-
Magister - Basistraining voor (nieuwe) docenten
-
Magister - Ouderavondplanner
-
(Van) differentiëren kun je leren
-
(Van) Differentiëren kun je leren (in-company Wim Gertenbach)
-
Aan de slag met formatieve assessment
-
Aan de slag met Kwaliteitscholen
-
Actief online leren voor gevorderden
-
Actief online leren, basis
-
Afkicken van social media
-
Als ze maar gelukkig zijn
-
Appreciative Inquiry (waarderend onderzoeken)
-
Arbeidsrecht voor administratief medewerkers met HR-taken
-
Artificial Intelligence
-
Audits
-
AVG, privacy op school
-
Basisopleiding Vertrouwenspersonen
-
ICT-vaardigheden (Apple) - Basisvaardigheden iPad (APL)
-
Training voor begeleiders van nieuwe docenten op een school
-
Begrijpend lezen en schrijven bij exacte en zaakvakken
-
Beïnvloeden
-
Beleid schrijven met impact
-
Bètanetwerk Dunamare havo/vwo
-
Bewegen en autisme
-
Omgaan met boosheid en agressie in gesprekken (LG)
-
Bootcamp!
-
Bouwen aan de bedrijfscultuur
-
CLIL, Advanced
-
CLIL, Beginners
-
Coachend leidinggeven
-
Coachend mentoraat
-
Collegiale visitaties
-
Conflicthantering
-
Consumptieve technieken
-
Correct Nederlands
-
Correct Nederlands schrijven (in-company TCV/MCIJ)
-
Culturele diversiteit
-
CumLaude - Analyseren van data - incompany Paulus Mavo
-
CumLaude - Analyseren van data - incompany Ichthus Lyceum
-
CumLaude voor vaksectievoorzitters
-
Customer support
-
De elevator pitch
-
De gemotiveerde havoleerling
-
De kracht van falen
-
De kunst van het netwerken
-
De Overgang
-
De pedagogisch conciërge I
-
De pedagogisch conciërge II
-
De rol van de onderwijsassistent
-
De zes rollen van de leraar
-
Delegeren in één minuut
-
Design thinking
-
Korte lontjes, machogedrag en straatcultuur, verdieping
-
Differentiëren in de les Small, Medium
-
Digi Escape Room & Puzzels
-
Digitaal pesten en veiligheidsbeleid
-
Digitaal toetsen, de basis
-
Digitaal toetsen, de verdieping
-
Digitale didactiek
-
Digitale didactiek, verdieping
-
Doelgericht werken
-
Doen waar je blij van wordt
-
Dunamare Popkoor
-
Effectiever vergaderen
-
Eigenaarschap
-
E-mails schrijven
-
Ethiek
-
Examentraining Talen: Omhoog dat cijfer!
-
Excel 2016 - basis
-
Excel 2016 - gevorderd
-
Excel compleet
-
Excel, gevorderd
-
Executieve functies in de klas
-
Faalangstreductietraining
-
Facebook voor bedrijven
-
Feedback
-
Feedback vragen
-
Flip je wiskundeles met uitlegvideo's
-
Fokking druk!
-
Cursus FRQ002
-
MR voor leidinggevenden
-
Game based learning
-
Game on!
-
Gebruikerstraining Kwaliteitscholen
-
Voorlichting Generatieregeling, locatie Bestuurs- en Servicebureau
-
Gesprekken voeren met ouders en/of leerlingen
-
Gesprekstechnieken: LSD
-
Gewoon goed Nederlants
-
Gewoon goed rekenen
-
Gewoon goed schrijven
-
Goede voornemens
-
Google voor beginners
-
Gouden Verhalen
-
Omgaan met stress en werkdruk - OP
-
Omgaan met stress en werkdruk - OOP
-
H2O - Intervisie voor Werkplekbegeleiders
-
H2O - Terugkombijeenkomst WPB-basis
-
Haarverzorging
-
Hak die knoop door!
-
Handverzorging
-
Helder schrijven
-
Het 80/20-principe: meer bereiken in minder tijd
-
Het brein als sorteermachine
-
Het goede gesprek
-
Inspireer en motiveer in ontwikkelgesprekken
-
HGW (Handelingsgericht werken), basis (in-company Sterren College)
-
Hoogbegaafde leerlingen in havo/vwo
-
HR Algemeen, basis (in-company Coornhert Lyceum)
-
HR Algemeen, basis (in-company Maritieme Academie Harlingen)
-
HR Algemeen, basis
-
HR Business Partner
-
Arbeidsrecht en cao voor leidinggevenden
-
HR Veruizm - incompany Maritieme Academie Harlingen
-
HR Vitaliteit
-
Huidverzorging
-
iCalt 3
-
iCalt Algemeen - voor schoolleiders
-
ICT-vaardigheden Windows/Office (online zelfstudie)
-
ICT-vaardigheden Windows/Office inloopavond
-
Ieder project een succes
-
Iedereen betrokken
-
In gesprek met ouders
-
Informatiebeveiliging
-
Inspiratiebijeenkomst Sandra Elzinga
-
Inspiratiesessie De zes rollen van de leraar
-
Inspireer en motiveer in ontwikkelgespre
-
Leernetwerk Frans
-
Introductiebijeenkomst Haarlem College
-
Introductiebijeenkomst Haarlemmermeer Lyceum Zuidrand
-
Introductiebijeenkomst Vellesan College
-
Je vooroordelen de baas
-
Jongensdip en meidenstress in het onderwijs
-
Kennismaking Huisvesting en inkoop
-
Kies de beste
-
Klankbordbijeenkomst - Onderwijsondersteuners - 2017-2018 17 januari
-
Klankbordbijeenkomst - Adm./Secr. medewerkers - 2017-2018 25 januari
-
Klankbordbijeenkomst - Facilitair medewerkers - 2017-2018 25 januari
-
Klankbordbijeenkomst - Leerlingondersteuners - 2017-2018 17 januari
-
Klankbordbijeenkomst - Onderwijsondersteuners - 2017-2018 30 januari
-
Klankbordbijeenkomst - Schoolleiders/Teamleiders - 2017-2018 25 januari
-
Klankbordbijeenkomst - Stafmedewerkers - 2017-2018 17 januari
-
Klankbordbijeenkomst - Adm./Secr. medewerkers - 2017-2018 31 januari
-
Klankbordbijeenkomst - Facilitair medewerkers - 2017-2018 31 januari
-
Klankbordbijeenkomst - Leerlingondersteuners - 2017-2018 30 januari
-
Klankbordbijeenkomst - Stafmedewerkers - 2017-2018 30 januari
-
Klantgericht werken
-
Knaplastig! Lesgeven aan pubers (Generatie Z)
-
Kritisch denken
-
Kwaliteitscholen voor Leidinggevenden
-
Lean
-
Leergang digitale geletterdheid en didactiek
-
Leernetwerk Rekencoördinatoren
-
Leerlingen mediawijs maken
-
Leernetwerk Duits avo
-
Leernetwerk Examensecretarissen vmbo beroepsgericht
-
Leernetwerk Examensecretarissen avo
-
Leernetwerk H2O Schoolopleiders
-
Leernetwerk H2O Werkplekbegeleiders
-
Leernetwerk NASK vmbo
-
Leernetwerk Scheikunde vmbo
-
Leernetwerk TOA's
-
Leernetwerk Trajectbegeleiders
-
Leernetwerk Arbo & Veiligheid
-
Leernetwerk Bovenschoolse coaches Dunamare
-
Leerstijlen
-
Leesvaardigheid van leerlingen (Beter lezen)
-
Leesvaardig en taalvaardig bij alle vakken
-
Kwaliteitsmanagement
-
Leidinggeven aan leernetwerken
-
Verzuimmanagement
-
Leidinggevende vaardigheden
-
Leren innoveren
-
Leren leren
-
Lesgeven met iPads voor gevorderden
-
Lesgeven met iPads, basis
-
Leve de leider!
-
Lezen van begrotingen
-
Lezen van begrotingen voor gevorderden
-
Lezen van begrotingen, basis
-
Magister - (Cijfer-) rapportages en Reportbuilder
-
Magister - Absenties
-
Magister - Cijferstructuur
-
Magister - Toestemmingen (AVG)
-
Magister - Cijfers en cijferrapportages, PTA en controlelijsten
-
Magister voor het vmbo
-
Magister voor leidinggevenden
-
Marketingstrategie
-
Masterclass Agile managen, door Mike Hogeveld
-
Masterclass Digitale transformatie, door Jim Stolze
-
Masterclass Gedragsverandering, door Ben Tiggelaar
-
Masterclass Glashelder leiderschap, door Jan van Setten
-
Masterclass Klantgerichtheid, door Jos Burgers
-
Masterclass Persoonlijk leiderschap, door Remco Claassen
-
Masterclass Tribes van de Toekomst, door Jitske Kramer
-
Masterclass Veranderen en vernieuwen, door Arend Ardon
-
Vitaal leiderschap
-
Mediatraining
-
Meervoudige intelligentie
-
Meiden begeleiden
-
Professionalisering mentoren, praktijkgerichte training
-
Microsoft 365 OneNote
-
Microsoft 365 Samenwerken
-
Microsoft 365 Teams
-
Microsoft 365 Word
-
Microsoft toepassingen in het onderwijs
-
Mindfulness, basis
-
Mindfulness (in de buitenlucht)
-
Mindfulness en creativiteit op school
-
Mindmappen
-
Boeien en binden van leerlingen
-
Nepnieuws herkennen
-
Nieuwe functionaliteiten van Kwaliteitscholen
-
NLP: een introductie
-
No story, no glory
-
Notuleren
-
Omgaan met agressie
-
Omgaan met boosheid en agressie in gesprekken
-
Omgaan met grensoverschrijdend gedrag
-
Machomeiden
-
Leiderschap - Omgaan met weerstand, kritiek en spanning
-
Plezier in het werk en voorkom stress
-
Onderpresterende jongens en motivatie in havo/vwo
-
OneNote
-
OneNote Class Notebook: notities en lessen maken
-
Online samenwerken
-
Online werkvormen in de les
-
Opening Dunamare Academie: Pubercabaret met Marina van der Wal
-
Opfristraining basisopleiding Vertrouwenspersonen
-
Opfristraining Nederlanse taal- en spelling
-
Orde vanuit de praktijk
-
Effectieve molgesprekken voeren
-
Out of the box denken
-
Outlook 2016
-
Pakkend presenteren
-
Pensioen, voorlichting door ABP
-
PLG - actualiteit in de les
-
Ploegleider
-
PowerPoint 2013
-
PowerPoint, basis
-
Praktische mentorentraining
-
Presenteren
-
Prezi, Classic & Next
-
Privacy
-
ProActive - Bankpassen opladen en beheren
-
ProActive Inloopmiddag voor 2e beoordelaars
-
ProActive Inloopochtend voor 2e beoordelaars
-
ProActive Kas en Pas voor administratief medewerkers
-
ProActive - voor administratief medewerkers en directeuren/rectoren
-
ProActive - voor leidinggevenden
-
ProActive Factuurverwerking voor administratief medewerkers
-
Programmeren voor beginners
-
Puberaal (on)gemotiveerd
-
Qi Gong
-
Leren reanimeren (in-company BSB)
-
Regisseer je loopbaan
-
Rekenen leuker maken voor zwakke rekenaars
-
Roosteren en interne communicatie
-
Samen vitaal aan de slag
-
H2O - Schoolopleiders, basis
-
Schrijfvaardigheid van leerlingen
-
Scrum
-
Slim inkopen
-
Slimmer zoeken op internet
-
Snellezen
-
PR en werving via sociale media
-
Sociale veiligheid op internet, leerlingen mediawijzer maken
-
Socialmedia-marketing
-
Socrative voor beginners
-
Speak Business English
-
Starten met Online tools in de les
-
Leiderschap - Stimuleren persoonlijke ontwikkeling
-
Storytelling
-
Strategisch denken
-
Talent ontwikkelen
-
Teamwork
-
Test digireceptie
-
The next bite
-
The next sleep
-
The next step
-
The next work life balance
-
Time management
-
Traumasensitief lesgeven
-
Tweede fase didactiek voor havo/vwo
-
Understand Business English
-
Vakkenpakket (keuze) en formatie: proces en keuzes
-
Verandermanagement
-
Verder met online tools in de les
-
Video interactiebegeleiding
-
Virtual reality in de klas
-
Vitaliteit
-
Voice Dialogue
-
Voorlichting Generatieregeling, locatie Vellesan College
-
Voorlichting Generatieregeling (online), 15 februari 2021
-
Voorlichting Generatieregeling (online), 16 februari 2021
-
Voorlichting Generatieregeling
-
Voorlichting Generatieregeling, locatie Hoofdvaart College
-
Wat doen goede leraren anders?
-
Wat is een goede toets?
-
Webinar "Vitaal naar de zomer"
-
Webinar "Vitaal naar de zomer" voor alle schoolleiders
-
Werken met Sway en Forms
-
Werken met Vensters, Scholen op de kaart
-
Differentiëren, activeren en structureren
-
Werkplezier
-
Werksessie Kwaliteitscholen
-
Werksessie met Sandra Elzinga
-
Wervende vacatureteksten schrijven
-
Word 2016
-
Word, basis
-
Word, gevorderd
-
Workshop Generatieregeling, locatie Bestuurs- en Servicebureau
-
Workshop Generatieregeling, locatie Hoofdvaart College
-
Workshop Generatieregeling, locatie Vellesan College
-
Omgaan met agressie en geweld
-
Write Business English
-
Zakelijk schrijven
-
Zeggen waar het op staat, feedback geven
-
Zelforganiserende teams
-
Zet jezelf neer
-
Administratieve processen verlichten
-
Alternatief (digitaal) toetsen
-
Beter brainstormen
-
Boost your brain
-
Coachingsgesprekken met leerlingen
-
Financiële verslagen lezen
-
Goed met geld
-
Grip op je leven, rust in je hoofd
-
Het leerproces van leerlingen volgen
-
Interactief digitaal lesgeven
-
Kickboks-/ Bokszaktraining
-
Lekker in je vel
-
Masterclass Slimmer dan stress, door Theo Compernolle
-
Mentale kracht
-
Motiveren van leerlingen op afstand
-
Nu ik! (assertiviteit voor beginners)
-
Optimisme voor beginners
-
Schriftelijk communiceren met ouders
-
Slimmer dan stress
-
Sociale intelligentie
-
Stick to the plan
-
Stress is fijn
-
Tel tot 10
-
Test jezelf
-
Thuiswerken
-
Timemanagement voor docenten
-
Timemanagement voor OOP
-
Vergeet je brein niet!
-
Verwachtingen managen
-
Klassenmanagement
-
Magister, webinar
-
Mindfulness: a way of life
-
Leernetwerk Hightech/smarttechnology (STO)
-
Leernetwerk Leerlingcoördinatoren
-
Leernetwerk Roostermakers
-
Pedagogische vaardigheden voor OOP'ers
-
Het Huis van Werkvermogen
-
Kick-off meeting Enrgy voor teamleiders
-
Mentaal veerkrachtig
-
Met Henk Post en April van Loenen in gesprek over Dunamare
-
Omgaan met conflicten op het werk
-
Omgaan met verbaal agressief gedrag
-
Oriëntatie op leiderschap
-
Professioneel je grenzen aangeven
-
Professioneel je grenzen aangeven (voor docenten)
-
Strategische bedrijfsvoering
-
Verdieping Storytelling
-
Vitaliteit en fysieke gezondheid
-
Werk-privé balans
-
Wijze lessen: Digitale didactiek
-
Wijze lessen: Feedback geven aan leerlingen
-
Yoga voor beginners
-
Yoga voor gevorderden
-
Online lezing door Paul Iske - 'Briljante mislukkingen'
-
Lastige gesprekken
-
Microsoft 365 PowerPoint
-
Overstappen naar Office 365
-
Introductiebijeenkomst voor Nieuwe medewerkers, loc. Coornhert Lyceum
-
Introductiebijeenkomst voor Nieuwe medewerkers, loc. Haarlemmermeer Lyceum ZR
-
Omgaan met laaggeletterdheid
-
Personal branding
-
Veerkracht
-
Ademhalen
-
Leernetwerk Frans AIM/Delf scolaire
-
Mindfulness
-
Lang leve de liefde
-
Ik notuleer!
-
Webinar Kansengelijkheid
-
Leernetwerk Burgerschap
-
Leernetwerk Communicatie
-
Deutsch am Arbeitsplatz: Schreiben
-
Deutsch am Arbeitsplatz: Verstehen
-
Motiveren van leerlingen
-
Timemanagement
-
Magister, webinar voor nieuwe docenten
-
AVG-proof
-
Deutsch am Arbeitsplatz Sprechen
-
Finance voor beginners
-
Masterclass Messcherp onderhandelen, door George van Houtem
-
Natúúrlijk duurzaam
-
Parler le français des affaires
-
Old skool sporten
-
Talent als Docent - Sterke Start
-
Motiveren van jongens
-
Effectieve leerstrategieën expliciet aanleren vanuit jouw vak
-
Haalbare formatieve evaluatie in de klas - Maart
-
Haalbare formatieve evaluatie in de klas - Oktober
-
Goede resultaten behalen in een superdiverse school, hoe doe je dat?
-
Hoe leer je brugklassers en zorgleerlingen vlot lezen?
-
Hoe leer je leerlingen met structuur- en automatiseringsproblemen beter rekenen?
-
Hoe overleef je de digisprong? Aan de slag met digitale tools in de klas
-
Hoe ziet effectieve didactiek in het vreemdetalenonderwijs er uit?
-
Hoogbegaafden in de klas: hoe ga je er mee om?
-
Omgaan met 'lastige' ouders
-
Onderwijskundig leiderschap
-
Preventief werken aan klasmanagement - April
-
Preventief werken aan klasmanagement - Februari
-
Preventief werken aan klasmanagement - November
-
Sterk woordenschatonderwijs voor anderstaligen: evidence informed werken in de NT2-klas
-
Talent als Docent - Intervisie
-
Talent als Docent - Module Effectief voorbereiden en geven van je les
-
Talent als Docent - Module Relatie & Klassenmanagement
-
Talent als Docent - Module Groepsdynamica
-
Waarom is elke leerkracht een taalleerkracht? Woordenschat als brug tussen taal en wetenschap
-
Wanneer en hoe biedt technologie een meerwaarde voor mijn les?
-
Wat doe je om het leesbegrip van kinderen te vergroten? - Februari
-
Wat doe je om het leesbegrip van kinderen te vergroten? - Oktober
-
Wat maakt een leraar tot een expert-leraar?
-
De overgang de baas
-
Anders kijken naar pubergedrag
-
Autisme anders bekijken
-
Autisme anders bekijken, online lezing
-
Genderneutraal schrijven, hoe doe je dat?
-
Grip op leren
-
H2O - Feedback geven aan docenten in opleiding
-
Inspiratiesessie: Motiveren van leerlingen
-
Kennismaken met Ademwerk
-
Lesson Study
-
Magister, webinar nieuwe functionaliteiten voor OOP
-
Master your midlife
-
Masterclass Laat het licht aan
-
Wonderful working parent
-
H2O - Werken met een doelsysteem
-
Magister, webinar Examens
-
Masterclass Wiskunde havo-vwo
-
Burgerschap: ontwikkelen van een concrete en praktische visie
-
Burgerschap: van versnippering naar samenhang
-
Burgerschapsonderwijs evalueren
-
Foutloos rekenen is geen hogere wiskunde
-
Kwaliteitsvol onderwijs aan cognitief begaafde leerlingen - April
-
Leernetwerk Maritieme internaten
-
Het voeren van verzuimgesprekken
-
Klasmanagement in een multiculturele klas: taboes doorbroken - 2022-2023 Februari
-
Kwaliteitsvol onderwijs aan cognitief begaafde leerlingen - Januari
-
Wat moeten leraren (niet) weten over effectief leren? - 2022-2023 Mei
-
Startbijeenkomst voor voorzitters van de leernetwerken
-
Evidence-informed lesgeven: onderzoek als dwangbuis of springplank?
-
Computational Thinking
-
Formatief handelen bij woordenschat voor docenten Duits
-
GMR voor GMR-leden Dunamare
-
Inspiratiesessie Toetsing
-
Signaleren van en omgaan met psychisch verzuim
-
Boost je digitale vaardigheden
-
Ongewenst gedrag aangepakt
-
Coach je team
-
Training Communicatie
-
Leernetwerk Recruitment
-
Autisme bij meiden, online lezing
-
Informatiebijeenkomst Leergang voor Vaksectieleiders
-
Kickboksen / Bokszaktraining Conditie
-
Signaleren van en omgaan met (sport-)blessures
-
TRE: Tension Releasing Exercises
-
Schrijven voor het web
-
Professioneel stemgebruik
-
Kennismaken met Yoga
-
Training visitaties
-
Ademwerk, verdiepende serie
-
Talent als Docent - Basiscursus coaching
-
Filmvaardigheden voor inspirerend onderwijs
-
Leergang voor vaksectieleiders
-
De geluksformule
-
Omgaan met gevaarlijke stoffen op scholen
-
Leernetwerk Decanen
-
A sociale media – hoe je ontsnapt aan hun greep
-
Inspiratiesessie Kennismaken met Psychologie in het onderwijs
-
Je bent al genoeg – mentaal gezond in een gestoorde wereld
-
MR voor schoolleiders
-
Omgaan met emotie en agressie van leerlingen
-
Omgaan met lastig gedrag van ouders
-
Inspiratiesessie Hoogbegaafdheid (webinar)
-
Programmatisch creëren
-
Kennismaken met drones
-
Magister - Aan-/afwezigheidsregistratie
-
Magister - AVG
-
Magister - Cijferstructuur/PTA
-
Magister - Reportbuilder
-
Traumasensitief lesgeven
-
AI in het onderwijs
-
Leernetwerk Schoolleiders
-
ZZ - Traumasensitief lesgeven
-
Meedenksessie secundaire arbeidsvoorwaarden
-
Masterclass Diversiteit en inclusie, met Hanan Challouki
-
Yes, een vergadering!
-
Werk-privébalans
-
Beleid schrijven met impact-intern BSB
-
Werken met het CitoVolgsysteem
-
Inspiratiebijeenkomst Examencommissies
-
Actuele, lastige gesprekken in de klas
-
Dunamare Leergang Leiderschap
-
Qi Gong, verdiepingsbijeenkomst
-
Een avond opladen
-
Een betekenisvol gesprek
-
ChatGPT en AI in de klas (1/5)
-
Dicht de generatiekloof
-
Kennismaken met VR en AR in de klas
-
Bust the myth and taboos on menopause
-
Tai chi
-
Tai chi, verdiepingsbijeenkomst
-
Talent als Docent - Skills voor instructeurs en onderwijsassistenten
-
LinkedIn
-
Ban de burn out
-
Datageletterdheid
-
De kracht van slaap
-
Duurzaam ondernemen
-
Een gat in de markt
-
Ik wil die baan
-
Kickstart AI in de klas, online
-
Leergang voor eenpersoonssecties
-
Masterclass Branding professionals, door prof. Jonathan Wilson
-
Nederlands op het werk
-
Nederlands op het werk - Oekraïne
-
Nieuwsgierigheid
-
Teken je gesprek
-
Veilig aan het werk
-
Begeleiden van NT2-leerlingen in de klas
-
Schurende gesprekken
-
Werken met Google Apps
-
AI & Differentiatie in de Klas (2/5)
-
ChatGPT als bijlesleraar (3/5)
-
Kennisverwerking met behulp van AI (4/5)
-
Spelend Leren & Gamification met AI (5/5)
-
Español en el trabajo comprender
-
Español en el trabajo escribir
-
Español en el trabajo hablar
-
AI lessenreeks: AI en Differentiatie in de klas (2/5)
-
AI lessenreeks: ChatGPT als bijlesleraar (3/5)
-
AI lessenreeks: ChatGPT en AI in de klas (1/5)
-
Moeiteloos leren doceren
-
Nepnieuws en desinformatie
-
AI lessenreeks: Kennisverwerking met behulp van AI (4/5)
-
AI lessenreeks: Spelend Leren & Gamification met AI (5/5)
-
Basiscursus coaching (Talent als Docent)
-
Intervisie (Talent als Docent)
-
Skills voor instructeurs en onderwijsassistenten (Talent als Docent)
-
Geen goed gesprek zonder goede relatie
-
Omgaan met Online grensoverschrijdend gedrag tussen leerlingen
-
In gesprek met jongvolwassenen
-
Kennismaken met Pilates
-
Regie op zingeving en geluk in je leven
-
Een verdiepende training voor het voeren van een betekenisvol gesprek
-
Stressvrij presenteren
-
Lesmateriaal ontwerpen met Canva
-
Faalangst de Baas!
-
Magister - Basistraining voor (nieuwe) docenten
-
Magister nieuwe docenten
-
Basistraining Online presenteren
-
Magister voor nieuwe OOP’ers
-
Verzuim: Wet verbetering poortwachter
-
Feedback geven voor OOP'ers
-
Uitblinken in sollicitatiegesprekken
-
Dunamare Hubs
-
Netwerk PR, communicatie en werving
-
Over ons
-
Actueel
-
Bedankt voor jouw aanmelding
-
Werken bij
-
DMR Bijeenkomst
-
Welkom bij Dunamare
-
Contact
-
Ademhalen | Dunamare Academie
-
Sitemap
-
Bedankt contact
-
Bedankt Netwerkaanmelding
-
Bedankt aanmelding workshop